ГОЛОВНА ПРО НАС СТАТУТ УМОВИ ЧЛЕНСТВА СТРУКТУРА СПКУ СЕРТИФІКАЦІЯ ПАРТНЕРИ МАПА САЙТУ

Міжнародна професійна конференція «Податки без кордонів. Європейський досвід, пошук нових рішень у XXI сторіччі". 12 квітня 2013 р. Прага

12 квітня 2013 у Празі , в приміщенні Економічної Палати Чеської Республіки, відбулася Міжнародна професійна конференція «Податки без кордонів. Європейський досвід, пошук нових рішень у XXI сторіччі".

Серед учасників конференції були представники податкових адміністрацій Чехії, Росії та Латвії, палати податкових консультантів з декількох країн Європи у т.ч. Польщі, Угорщини, Словаччини, Німеччини, Австрії, України, Словенії та ін., представники університетів права та економіки, а також представники бізнес-громадськості.

Модераторами секцій "Прямі податки", "Непрямі податки" та "Професійний блок" виступили провідні експерти в області оподаткування і права з різних країн.

Друга половина дня в рамках конференції була присвячена питанням податкової професії під назвою «Податкове консультування в контексті глобальних змін в економічному середовищі ".

Основною метою конференції, яка проводилась під егідою Конфедерації податкових консультантів Європи (CFE) та Економічної палати Чеської Республіки, було обговорення питань планування податків між усіма зацікавленими сторонами, які мають справу з різними питаннями оподаткування.

В останні роки ми бачили, що податкові адміністрації намагаються поставити під сумнів методи, що використовуються для ведення бізнесу в різних областях у випадках, коли думка податкової адміністрації в тому, що зацікавлені платник податків сплачує занадто низькі податки.
Цілком зрозуміло, що платників податків це дуже турбує, тому що податки являють собою витрати для підприємницької діяльності. Існує демаркаційна лінія між тим, коли платники все ще можуть планувати свої операції законним способом, і тим, коли таке планування вже неприйнятно.

Для податкових консультантів важливо визначити свою роль у напрямку податкових адміністрацій, а також по відношенню до суспільства. Відношення до клієнта повинно бути завжди ключовим таі основним чинником, звичайно. Треба дуже добре розуміти потреби клієнтів і задовольнити очікування клієнтів, а також контролювати, як податкові консультанти сприймаються громадськістю в загальному контексті.

Зустріч у Міністерстві фінансів Чехії Керівники організацій податкових консультантів

 
© 2006 Спілка податкових консультантів України
контакти
ООО "С-Дизайн" Разработка сайта
ООО "С-Дизайн"